dinsdag 2 september 2014

Update 02/09

Hoi! Dit is mijn allereerste update. In een update staan allerlei nieuwtjes, zoals leuk nieuws, toevoegingen aan de website, veranderingen aan de website en nog veel meer. Deze updates plaats ik minimaal één keer per maand. Ben je benieuwd naar mijn update? Lees dan verder!


Ik heb op internet leuke plaatjes opgezocht voor mijn nieuwe logo en ik heb een hele leuke gevonden! Het is een regenboog eenhoorn (rainbow unicorn) en dat past wel bij mijn blog, want mijn blog heet 'Rainbow Unicorn Blog'.  Dit is mijn nieuwe logo:



Ook heb ik een nieuwe Facebook-pagina aangemaakt:
www.Facebook.com/RainbowUnicornBlog. Wat vind jij van website en van de Facebook-pagina? Reageer!

Bedankt voor het lezen & tot mijn volgende artikel! ♥

xxx Rainbow Unicorn Blog

Geen opmerkingen: