woensdag 3 september 2014

Rainbow Unicorn Quiz

Ik heb de enige echte Rainbow Unicorn Quiz gemaakt. Dit is een mini-quiz die je, alleen of samen, kunt maken. Als je alle vragen beantwoord hebt, kun je bij de uitslag zien welke Rainbow Unicorn jij bent. Wil jij weten welke Rainbow Unicorn jij bent? Lees dan gauw verder om erachter te komen!
















1. Welk van de onderstaande woorden past het best bij jou?
A) Moe.
B) Mooi.
C) Avontuurlijk.
D) Intelligent.

2. Wat doe je het liefst of waar houd je je het liefst mee bezig?
A) Ik houd van slapen.
B) Ik ben vooral bezig met mijn uiterlijk.
C) Ik houd van avontuur en ben het liefst buiten.
D) Ik vermaak mij vooral met leren, studeren en onderzoeken.

3. Wat zou jij later willen worden of doen als je mocht kiezen uit de onderstaande dingen?
A) Een baan waarbij ik weinig inspanning hoef te leveren.
B) Kapster, styliste of model.
C) Bergbeklimmer, brandweerman/vrouw of politieagent.
D) Wetenschapper, leraar/lerares of professor.

4. Welk(e) voorwerp(en) heb jij altijd bij je?
A) Mijn kussen en deken.
B) Een spiegel en veel make-up.
C) Een kompas en een schatkaart.
D) Boeken en schrijfwaren.

5. Wat is jouw favoriete school(vak)?
A) De pauze, dan hoef ik niets te doen.
B) Tekenen, ik houd van designen.
C) Gym, ik houd van bewegen en actie.
D) Alle vakken, ik houd van leren en studeren.

Dit was de korte Rainbow Unicorn Quiz. Bekijk nu welke Rainbow Unicorn jij bent! Kijk nu bij welke letter jij het meest gekozen hebt.

A
Jij bent de luie eenhoorn. Het liefst slaap je. Maar als dar niet kan, probeer je altijd zo min mogelijk inspanning te leveren.

B
Jij bent de knappe eenhoorn. Jij bent altijd met je uiterlijk bezig en het liefst met niks anders.

C
Jij bent de avontuurlijke eenhoorn. Jij zoekt het avontuur op. Het liefst maak je avnotuurlijk reizen en doe je hele spannende en gevaarlijk dingen.

D
Jij bent de slimme eenhoorn. Je bent het liefst bezig met leren, studeren en onderzoeken. Jij houd er van om nieuwe dingen te leren en ontdekken. Je gaat dan ook graag naar school.


Bedankt voor het lezen & tot mijn volgende artikel! ♥

xxx Rainbow Unicorn Blog


Geen opmerkingen: