woensdag 24 september 2014

Vlog #1

Dat was weer eens lang geleden, dat ik een post had geplaatst. Maar eindelijk is het weer zover: een nieuwe post! Dit keer is het een vlog! Ik vertel hierin wat ik vandaag heb gedaan en meegemaakt. Lees gauw verder als je benieuwd bent!
Op woensdag en donderdag begint school voor mij pas om 10:30 uur. Dat betekent dus lekker uitslapen! Dat was vandaag ook weer zo. Deze dag was, zoals elke andere gewone en saaie schooldag. Ik had eerst een blokuur scheikunde, dat viel eigenlijk best wel mee. Daarna had ik Frans. Ik had vandaag dus een lekkere, korte schooldag.

Maar niet helemaal perfect, want het regende! :( Toen ik naar school moest fietsen, regende het ook al en toen ik terugkwam regende het, geloof ik, niet.

Ik had om 16:30 uur een afspraak bij de opticien voor contactlenzen. Ik was erg benieuwd. Ik mocht zelf proberen om een contactlens in te doen. Helaas, ging dat niet zo gemakkelijk... Het lukte mij ook echt helemaal niet. Maar ik kon het wel even proberen, om te zien wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb geen contactlenzen gekregen, maar ik mocht wel twee brillen uitzoeken! :) Ik kan ze volgende week woensdag komen ophalen.

Toen we (mijn moeder en ik) eindelijk klaar waren, gingen we met de tram weer naar huis. Toen we uit waren gestapt, regende het super hard. Gelukkig was de tramhalte dichtbij ons huis en hoefden we niet lang te lopen naar huis.

Zo zag mijn dag er dus uit. Hopelijk vond je het leuk om te lezen!

Bedankt voor het lezen & tot mijn volgende artikel! ♥

xxx Rainbow Unicorn Blog

Geen opmerkingen: